lørdag den 23. september 2017

Canvas salg

Dette konsulentmøde er mest relevant for virksomheder der har ansat nye canvas sælger der ikke har den store erfaring. Dette møde indeholder basis viden for canvas sælger og forbedringer af salgsproceduren.

Konsulentmødets fremgangsmåde:

Dette konsulentmøde er et møde og ikke et foredrag, dvs. Når vi ankommer til sådanne et møde så omhandler det ikke kun at vi bare snakkere. Vi vil selvfølgelig spørge ind til hvordan i oplære jeres sælgere og køre jeres salgsprocedure på nuværende tidspunkt og det tager vi udgangspunkt i.

Så går vi ind og kommer med forslag og redskaber til at forbedre både oplæringen og salgsprocedureren. Vi informere også om de grundlæggende salgsteknikker og kendetegn på at læse kunden bedst muligt.

En god investering:

Vores holdning er at man ikke behøves at ansætte sælgere der har erfaring. Umiddelbart kan det godt lyde mest sikrest. Vi mener at det hele det handler om oplæringen. En typisk sælger er oftest imødekommende, veltalende, og høflig.

Ansætter du i en person i jeres virksomhed der bære disse personlige kompetencer så er i allerede godt på vej. Så handler resten bare om at sætte dem ind i kundekommunikation, salgsteknikker, osv. osv. alt sammen er det vi hjælper med i Brand Design under et konsulent møde med dig, som du kan gå videre med til dine sælgere.
Punkter vi bl.a. går i gennem:
  • Kunde kommunikation
  • Lær at læse kunden på få ord
  • Målsætninger
  • Grundlæggende salgsteknikker
  • Spørgetragten (lær at stille de rigtig spørgsmål)

Ingen kommentarer:

Tilføj en kommentar