mandag den 4. maj 2020

associationer

For nogle vil dette indlægs titel måske bringe associationer til Rihanna og Drakes hit ’Work’, og andre får måske lyst til at tilføje endnu et ”work” efterfulgt af ”I don’t wanna work today”. Men inden I tror, jeg er gået fra forstanden vil jeg lige forsikre jer, at jeg ikke har tænkt mig at skrive noget indlæg om arbejde. Bevares, det er da skønt med et arbejde, men min fritid skal ikke bruges på at skrive om det :-)

Nej, jeg tænkte derimod, at jeg ville skrive lidt om al den musik, mit arbejde sørger for, at jeg kan komme til at opleve i løbet af foråret og sommeren. Læs: mine hårdoptjente penge, haha. Jeg skal selvfølgelig på Roskilde Festival, og jeg glæder mig! Jeg elsker simpelthen den uge – det dér med, at danskerne lader alle de almindelige normer ligge derhjemme og bare hilser, snakker og fester med hvem som helst. Det er jeg simpelthen FAN af. Det er sjovt, hvordan festivalen bliver et helt lokalsamfund i sig selv, og når den så slutter, så går man tilbage til de normale rammer. Anyways, på Roskilde er der jo altid maaaasser af god musik, og i år glæder jeg mig indtil videre til at se Odesza, Mac Demarco, Wiz Khalifa og meget, meget mere. Skal I afsted, og hvad glæder I jer mest til at se?
Ud over Roskilde, har jeg også været så heldig at anskaffe mig billetter til både Coldplay, Rihanna & Beyoncé. Så man må sige, det bliver en musikrig juli måned – men det passer mig virkelig også godt. Så kan vejret forhåbentlig følge med også, det er jo desværre Danmark i en nøddeskal. Man ved aldrig, om man kan regne med sommeren, eller ej. Og Roskilde med mudder til knæene er til gengæld noget, jeg nok aldrig bliver såååå stor fan af. Har I været til koncert med nogle af ovenstående før? Jeg har været til både Coldplay og Rihanna før, men aldrig Queen B – så det glæder jeg mig simpelthen så meget til :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar