mandag den 4. maj 2020

bloggen

Jeg vil næsten vove at påstå, at jeg ikke er den eneste, der glæder mig til foråret rammer Danmark – og ikke kun, fordi det bliver lysere, men ej… Hvor jeg glæder mig til lunere nætter, tyndere jakker, kaffe på fortovene og bare fødder i skoene. Det bliver så godt! Jeg synes virkelig, det har været en lang vinter… Men jeg har også haft virkelig travlt med studiet, hvilket også har resulteret i min manglende aktivitet her på bloggen. Som altid er jeg jer evigt taknemmelig for stadig at følge med! Jeg lover (og denne gang mener jeg det!) at blive bedre til at holde bloggen ved lige. Jeg går heldigvis et langt mere overskueligt semester i møde, så det burde kunne lade sig gøre denne gang :-)

Og fordi jeg får lidt mere tid mellem hænderne, har jeg besluttet mig for at renovere mit lille hjem. Eller, det vil sige, lave lidt om i indretningen og spice det hele lidt op. Jeg elsker at lade mig inspirere af magasiner som Boligliv, Bo Bedre og RUM. Og så er der jo sååå mange fine interiør bloggen som virkelig forstår, at smuk indretning ikke behøver koste en bondegård. Hvilke magasiner og blogge er jeres favoritter?
Jeg går og leger lidt med tanken om at male en af mine vægge i stuen i en farve – jeg er ude i noget ala en mat blå eller grå. Hvad tror I, ville være flottest? Jeg tror, det kunne se så fint ud. Og nu, hvor jeg næsten ikke kan vente på foråret, har jeg tænkt mig at bringe det ind i hjemmet. Det kræver kun et par planter og en påskelilje eller to, så er der allerede dømt organisk indretning ftw. Haha :-)
Har I nogle andre tips til ny indretning derhjemme? Eller måske en boligblog, I synes har fingeren på pulsen? I må endelig dele ud af tips og tricks, jeg er meget interesseret i alle jeres tanker og ideer.
Sidst, men ikke mindst, vil jeg lige indskyde et (meget forsinket) godt nytår. Jeg håber, I alle kom godt ind i det nye år og har haft en god start. Et nyt år betyder også nye tider (snart forår, juhuu). Jeg håber, I er ligeså spændte og glade over at gå lysere tider i møde! Glæder mig til at dele det hele med jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar