mandag den 4. maj 2020

Efteråret

Først og fremmest – undskyld mit laaaange fravær. Det lyder måske som en dårlig undskyldning, men vi har oplevet en masse dumme, tekniske vanskeligheder på bloggen, og så går tiden med skole, arbejde og alt muligt andet jo altså også bare. Nu skulle der heldigvis gerne være styr på det, så jeg håber, at I stadig læser med :-) jeg er i hvert fald stærkt tilbage!

Efteråret har efterhånden indhentet os, og det betyder mørke aftener, syge danskere på stribe og masser af stearinlys og hygge. Personligt er sidstnævnte min absolutte favoritdel af efteråret. Man behøver ingen undskyldninger for at blive liggende under dynen hele dagen, holde filmaftener med veninder, varm kakao (med flødeskum, selvfølgelig) og investere i en masse lune trøjer og jakker. Og hvis man absolut vil ud i kulden, så er der al mulig god grund til at ende i et varmt biografsæde. Hvilket leder mig hen mod mit spørgsmål til jer: hvad skal I se i løbet af efteråret? Jeg synes altid, der kommer så mange gode film i efteråret – måske en smart strategi 😉
Jeg går og venter i spænding på, at kalenderen rammer d. 18 november, så jeg kan komme ind og se sidste del i den famøse Hunger Games triologi. Jeg har godt nok allerede læst bøgerne, men jeg glæder mig simpelthen så meget til at få historien visualiseret. Det er måske en af de film, der tiltrækker flere piger end drenge, men så er det godt, at den famøse James Bond også lige er skudt af stablen på det store lærred, og der er vel ikke mange, der ikke glæder sig til at gense heltene fra Star Wars. Jeg gør i hvert fald! :-)
Ej, hvor det er dejligt at være tilbage på bloggen – fra nu af vil jeg spamme jer, bare vent! Det er godt, julen venter lige om hjørnet, det giver altid anledning til en masse spændende indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar