mandag den 4. maj 2020

fantastisk udsigt

Jeg har surfet en masse rundt på dejlige feriehuse i Sydfrankring:
Se det her skønne hus med egen swimmingpool og fantastisk udsigt over vinmarkerne. Huset ligger i Langlad, som er placeret i det skønne “Vaunage” lige mellem Nîmes og Montpellier.
Jeg er også lidt forelsket i det her søde – mere end 300 år gamle – hus, som ovenikøbet byder på en ny renoveret tagterrasse, hvorfra man kan se ud over den charmerende landsby Maureillas.
http://blogradio.dk
http://trottstockphotos.com


Denne ferielejlighed kun 2 km fra Cannes har den dejligste terrasse med en helt fantastisk udsigt ud over havet.
Nær Nice (som jeg faktisk besøgte med mine forældre, da jeg var 10 år) ligger denne lille perle af et hus. Hvis jeg havde små børn, eller skulle af sted med hele familien, ville jeg elske at bruge en uge i disse omgivelser! (Det ville jeg nu også alligevel, men det er et ret stort hus.)
I den lidt mindre afdeling finder vi denne lejlighed i Nice, der også er et rigtig godt bud, især fordi den ligger så centralt.
Denne villa ligner den vildeste luksusbolig, og det er nok lidt uden for rækkevidde, men man har jo altid lov til at drømme!

https://linktr.ee/bryllupsfotografi

Dette sted udlejer hele fem skønne ferieboliger, der alle ligger langt fra trafik og industri, så her er luften ren og landlig.
Her kan du leje et klassisk byhus, der ligger mindre end 150 meter fra Middelhavets kyst, så det er perfekt, hvis man er vild med at bade ligesom mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar