mandag den 4. maj 2020

freaky

Eeeeej, hvor jeg dog har glædet mig til dagen, hvor jeg kunne sige, at der nu næsten kun er én (ja: ÈN!) måned til sjette sæson af Game of Thrones har premiere. Juhuuu, det bliver næsten som at være 7 år juleaften igen, hvor dagen bare på ingen måde kan gå hurtigt nok. Ja, jeg glæder mig svært meget. Der har jo længe sværmet spoilere af forskellig art og forskellig længde, men i går blev den officielle trailer altså langt om længe skudt i luften. Og nøj, hvor ser det lovende ud. Uden at lyde alt for freaky, så tror jeg, at jeg så den ca. fem gange i træk bare for at prøve, om jeg kunne regne noget som helst ud. Det kunne jeg så ikke, men det må tiden så bare afgøre for mig.

Det, jeg glæder mig allermest til at finde ud af, er hvilken (og det er jeg nok ikke alene om) skæbne vores allesammens John Snow skal lide. Jeg hører selvfølgelig til dem, som har fulgt med i alle rygterne, og jeg må sige, jeg bare tilslutter mig håbet om, at han overlever, redder dagen og lever lykkeligt til sine dages ende. Haha – men det er nok lettere sagt end gjort. Har I set traileren endnu? Hvis ikke – så værsågod! :-)
Hvad synes I i det hele taget om GoT? Der er sikkert flere, der ikke er ligeså besatte af serien som jeg er, så jeg lover, at jeg nok skal lade være med at spamme bloggen for meget med det, haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar