mandag den 4. maj 2020

gennemgået

Kære læsere. Jeg er tilbage på min pind. Der har simpelthen ikke været et vågent øjeblik, hvor jeg har kunne skrive noget ned.
Desuden har hele dette semester måske været det hårdeste, jeg nogensinde har gennemgået.
Jeg kiggede lige tilbage i tiden og kunne se, at det sidste indlæg, jeg lavede, var på min fødselsdag. Og det er dælme noget tid siden efterhånden!
Derfor forsøger jeg nu at få lidt liv tilbage i bloggen igen ved at skrive lidt om mine oplevelser i det seneste semesters tid. Håber forresten også, at I har haft noget at se til, og at det altså ikke kun er mig, der skal sidde og have ondt af mig selv!
I dette semester har jeg:
1) Indset, at  der ikke er noget så skønt som overspringshandlinger
2) Opdaget fordelene ved Netflix. Ser næsten ikke flow-tv mere.
3) Solgt næsten 50 par sko på Trendsales.
4) Man skal redegøre for sine metoder. Det er ikke så vigtigt, hvad du lærer, men at du kan redegøre for det.
5) Gruppedynamik er rigtig godt.
6) Der er langt fra Vesterbro til Trekroner kl. 6.46 fredag morgen.
7) Arbejdet med min nervøsitet i forhold til mundtlige eksamener.
8) Opdaget, at forskellige folk lærer forskelligt.
9) Lært at drikke kaffe.
10) Fundet ud af, at min lillebror ser vildt godt ud med en sixpence på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar