mandag den 4. maj 2020

attitude

Snart går min rejse til Viva Espana!

Hej folkens
Så er der nyt her fra blogfronten. Det har stået lidt stille på det sidste. Når man har en blog og både skriver om rejser og gossip og tøse-blog-ting som jeg, så er det svært at begrænse sig til kun at skrive en enkelt ting ad gangen. Man vil jo gerne fortælle det hele, og det skal helst være på én gang! Kender I det, piger?
På det sidste har det meste af det, jeg har skrevet om, været noget værre tøsefnidder. Det indrømmer jeg blankt, men det er altså svært ikke at blive en lille smule passioneret, når nu nyheden var så stor: Det handlede, som I jo ved, om Nicklas Bendtner og en af mine favoritskuespiller, Julie Zangenberg, der ikke længere danner par. Men det er ikke derfor, jeg har følt mig kaldet til tasterne i denne omgang.
For i dag er det fredag, og det har jeg besluttet at fejre ved at fortælle ugens bedste nyhed. M har endelig løftet sløret for, hvor vi skal hen! Det bliver en weekend-kærestetur uden lige, og turen går til Barcelona!
Jeg har altid elsket Barcelona for sin nordspanske attitude, den altid spirende, brusende Rambla, som er byens svar på Strøget i København, bare større :-),  og det fantastisk aftenliv. Og så er flyveturen derned jo også en smal sag! Vi skal nemlig flyve direkte.
Da jeg skulle til Rio, skulle vi mellemlande i først London og så Miami, før vi endelig nåede frem. Det er ikke fordi, jeg har nået imod at rejse på skæve tidspunkter eller at mellemlande for at spare lidt penge. Men jeg synes nu alligevel godt, at man kan tillade at kalde sig lidt af en luksustøs, når man er så heldig som jeg er at have en som M. <333
Anyway, vi skal til Barcelona. Jeg ved ikke så meget endnu, andet end at vi skal bo på det her hotel.
Ser det ikke bare vildt lækkert ud, piger???
Vi har også snakket om at leje en bil dernede, fordi det ligger lidt væk fra selve byen, så hvis det bliver til noget, bliver I de første til at vide det derude! :-)

Sidste rejse inden skolestart

Og så bliver turen til Barcelona også den sidste for os begge, inden skolen begynder igen, og jeg skal til at møde på RUC tidligt om morgenen igen. Puha, det er ikke noget, jeg ser frem til, kan jeg fortælle. I need a vacay!
Jeg skal nok holde mig til ilden herinde på bloggen, inden vi tager afsted, det lover jeg! Glæder mig sådan til at fortælle noget mere om vores tur, det bliver så fedt. Har I nogen tips til, hvad man bare SKAL se, når man er dernede? M og jeg er friske på det meste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar