mandag den 4. maj 2020

Har kunden altid ret?

Der findes et utal af tjenester på nettet, der samler bruger- og kundeanmeldelser på alt fra frisører til restauranter – men hvordan skal man gennemskue om der er noget om snakken, når der er så mange forskellige ydelser at vælge imellem?

Jeg har som nogle af jer ved leget med tanken om at slutte mig til de mange mennesker, der bliver nybyggere i disse dage. I den forbindelse faldt jeg over siden anmeld-håndværker, der samler brugeres anmeldelser og erfaringer med håndværkere af forskellig slags. Og det er faktisk grunden til, at jeg er gået til tasterne idag. Jeg synes nemlig ideen om at samle forskellige fagområder under én hat giver rigtig god mening for os kunder – fremfor steder vi allesammen kender som Trustpilot, hvor alt er samlet og man hører om organiseret svindel osv.
Det tænker jeg i hvert fald, at mange andre brancher kan lære noget af. For mig skaber det en højere grad af tillid, og det er afgørende, når der er så mange spillere uanset om man skal have et håndværkertilbud eller finde det bedste teleselskab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar